Vánoční nákupy znovu potvrdily rostoucí význam e-shopů. Nákupy na internetu oproti loňskému roku opět vzrostly, a to dokonce o 40%.
Zajímavou informací je také to, že současně klesla průměrná hodnota jednoho nákupu, což znamená, že se v e-shopech čím dál více prodává i levnější, především rychloobrátkové zboží.
Celkové objemy nakupování na internetu se rok od roku zvyšují. Tím ale současně dochází k růstu konkurenčního prostředí.
Pro posílení konkurenceschopnosti e-shopu je možností snižování cen, tato cesta ale většinou nevede k úspěchu. Nesrovnatelně lepším řešením je zabývat se kvalitou e-shopu. Zásadní je kvalitní SEO optimalizace pro vyhledávače a tzv. dobrá „použitelnost“ samotného webu. Společnost ADVIN staví e-shopy především s ohledem na tyto požadavky. Díky tomu mají naše e-shopy velkou návštěvnost a z návštěvníka se rychle stává platící zákazník.
Přečtěte si naše novinky