ADVIN



Click-bait a jeho využití

Click-bait nepatří mezi běžně známá slovíčka i přesto, že se s jeho využitím setkáváme denně. V překladu mluvíme o „klik-návnadě“, jedná se tedy o titulek, který skrze zvědavost čtenáře láká k jeho prokliknutí.

Většinou se jedná o kontroverzní titulek, který u návštěvníka webu vyvolává zvědavost a touhu dozvědět se něco víc. Díky prokliknutí pak web získá vyšší návštěvnost, což je také jeho cílem. Titulek může být i dlouhý, ovšem lákající k pokračování čtení. Uživatel, který na daný link kliknul, zjišťuje, že podaná informace není cenná, a proto z něj opět odchází.

S tímto druhem lákajících titulků se setkáváme běžně na sociálních sítích, velmi často na facebooku. Velmi často na ně můžeme narazit ale i na portálech jako je seznam.cz a to na domovské stránce, kde mají své prostory i další web, jako například Stream.

Jak takový Click-baitový titulek vypadá?

 

 


Přečtěte si naše novinky